[linux-baslangic] Re: acil- olu HDD

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 16 May 2003 - 10:19:15 EEST

    Thu, 15 May 2003 23:08:10 -0700 (PDT) tarihinde mehmet KAZAK
    <kazak_mehmet@yahoo.com> soyle yazdi:

    MK> arkadaslar acil yardima ihtiyacim var. bugun iki HDD
    MK> bir saat ara ile oldu, yani HDD icindeki motor kenara
    MK> carpiyor ve TAK TAK TAK ses cikariyor bilgisayarin
    MK> bios'u HDD yi gormuyor. ayni HDD den vardi eloktironik
    MK> devresini degistirdim ama hata devam ediyor ne
    MK> yapabilirim acil. icindeki bilgiler cok onemli.
    Birebir ayni hard diskten bir tane saglam bulup, plakalarini degistirerek
    bilgileri yeni diske aktarabilirsiniz.

    Bozulmus olan diski calistirmaya calismanin cok bir anlami yok bence.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694