[linux-baslangic] Re: acil- olu HDD

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 16 May 2003 - 09:20:44 EEST

    Bu tür hatalar daha cok mekanik hatalardir. Zaman zaman duzelir bir sure
    sonra da tamamen devre disi kalir. Cok birsey yapabileceginiz dusunmuyorum
    acikcasi. Daha onceden bir kac kez basima gelmisti. Hatta bir tanesinde
    garanti kapsamindaydi, arizaya yolladik ama ne hikmetse bir sorun
    bulamamislar geri geldi ve 3-4 ay sonra (garantisi bitmisti) tamamen
    bozuldu. Soyleyebilecegim sadece yeni bir hdd almaniz.

    Gecmis olsun

    Abdullah