[linux-baslangic] tv kartim bi scanner

---------

From: Ka . Er . Er . (ercee@yahoo.com)
Date: Fri 16 May 2003 - 00:42:58 EEST

    mandrake 9.1 kullnıyorum.
    gecen gun deliriyordum scannerimi tanitmak için girdim
    bi baktim scanner bulundu diye ve tv kartimin adini
    veriyo hayda dedim neyse devam ettim isim scannerimi
    buldum listeden seçtim gerekli yazilimlari kurdu tamam
    dedim çıktım baktım hala benim tv kartim orada
    scannerim ben diye duruyo ne yaptiysam temizleyemedim.
    scanner programı açtigimda ise tv kartimdan goruntu
    yakalayodu az daha (bozuk bi gorutu yakaladi aslinda)
    ne yapmaliyim bi fikri olan ?