[linux-baslangic] Re: MAndrake 9.0 Sambada Sorun

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Thu 15 May 2003 - 19:08:27 EEST

    Ping atabilmeniz dogaldir; buyuk ihtimalle diger Windows
    makina(lar)nizda ve digerlerindeki workgroup/domain ismi Linuxserver
    degildir diye tahmin ediyorum... Oraya baktiniz mi?

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan

    On Thu, 2003-05-15 at 19:12, Salih BiLGiN wrote:
    > Samba.conf doyasini ayarladim. Fakat Netbios name ile sistemde bulamiyoru=
    m. Ping atabiliyorum, Network tarayici program ile bulabiliyorum ama normal=
     a=F0 kom=FEular=FDnda g=F6remiyorum. Acaba Samba.confa eklemem gereken bir=
    =FEey var mi?