[linux-baslangic] imap problemi

---------

From: mdeger@aku.edu.tr
Date: Thu 15 May 2003 - 12:46:20 EEST

    Selam,

    Mandrake 9.0 bir makineye squirrelmail kurmaya calisiyorum.
    Error connecting to IMAP server diyor. Makinemde imap yukle oldugunu
    saniyorum.

    rpm komutu ile kontrol ettigimde

    imap-devel-2001a-9mdk
    php-imap-4.2.3-1mdk
    imap-2001a-9mdk

    paketlerinin install edilmis oldugunu soyluyor. ps ax komutu ile gelen
    ciktida imap e dair bir sey goremiyorum. Imap in makine uzerinde
    calismadigindan kuskulaniyorum. Imapin makinemde calistigini nasil test
    edebilirim.

    Ayrica /etc/services dosyasinda

    imap
    imap3
    imaps

    satirlari var ve portlari farkli. squirrelmail icin hangi portu kullanmam
    gerekiyor, diger imapler ne demek oluyor.

    Saygilar...

    Ahmet YURDADUR