[linux-baslangic] file server

---------

From: niyo miyo (niyolist@yahoo.com)
Date: Thu 15 May 2003 - 10:34:40 EEST

    merhaba .okulda hoca bi ödev verdi .linuxta file server yazmamızı istedi C ile.soketlerden falan bahsetti ama bu konuda pek bilgim yok.file serverin amacı ise network içi haberleşme.bu konuda bana yardımcı olurmusunuz.nasıl yaparım ben bu işi neler bilmem gerekiyo.yeni bir linux kullanıcısıyım lütfen cevabınızı ona göre verin.