[linux-baslangic] mailserver

---------

From: Estfineyi (estfineyi@yahoo.com)
Date: Wed 14 May 2003 - 16:37:29 EEST

    sorunun özeti şu iki adet mail server var birinde
    problem yok ama diğerinde
    veripak.com
    isnet.net.tr
    hacettepe.edu.tr
    pisem.net
    gibi adreslere mail atamıyorum yapmadığım şey kalmadı
    ama nedenini bulamadım
    hatta dns deki ayarların hepsini kontrol ettim
    çalışan mail server ile aynı olmasına dikkat ettim
    ayarlarda bir problem görünmüyor fakat hacettepeye
    mail attığımda kuyrukta takılıp kalıyor
    yardımlarınız için teşekkürler

    =====

    @Estfineyi