[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 Root olarak nasıl girebilirim?

---------

From: sebo (sebo@birlesikmetal.org)
Date: Wed 14 May 2003 - 16:19:43 EEST

    From: Mucip ILBUGA <ilbuga@hotmail.com>
    Mandrake 9.1 Root olarak nasıl girebilirim?
    -------

    KDE'de, "Yapılandırma"dan "Mandrake denetim masası"na tıklayın..
    Root şifrenizi soracak.. Şifreyi yazıp devam edin..
    Açılan Denetim Masasında, Soldaki menüden "önyükleme"yi seçin..

    Sağda "DrakBoot"a tıklayın..
    Açılan sayfanın alt tarafında
    "Grafiksel ortam açılışta çalışsın" şıkkının kutusunu boşaltın..
    Tamam deyip çıkın..

    Sistemi tekrar başlattığınızda, grafik ortam açılmayacak,
    Login yaparak gireceksiniz..

    yani Login için "root" girip, enter;
    ardından şifrenizi girin.
    Şifre girerken * göremeyince paniklemeyin, hiç birşey görünmesede şifreyi
    alıyor :)

    Şimdi root olarak çalıştıracağınız komutları girebilir ya da "kde" yazarak
    grafik moda geçebilirsiniz..

    İstediğiniz anda yine denetim masasından Grafiksel ortamla açılışı
    seçebilirsiniz..

    Anlatım şeklim için kusuruma bakmayın. Yeni öğrenen biri olarak, yeni
    öğrenen bir diğerine adım adım anlatmayı denedim.
    Tecrübeli Linux kurtları da windowsvari anlatımımı hoş görür herhalde :)

    Kolay gelsin..

    Sebo