[linux-baslangic] Mandrake 9.1 ftp yüklemesi

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 14 May 2003 - 09:59:57 EEST

    selamlar
    ben linux'u hep Cd den yükledim. bunu ftp sitesinden yapmanın yolunu kısaca anlatabilir misiniz. ftp.linux.org.tr sitesinden /pub/mirrors/mandrake/iso dizini altında 3 Cd içinde ayrı ayrı .iso dosyaları var ve ayrıca md5sums.91.asc dosyası var.bunları indirip daha sonra ne yapmam lazım. (readme dosyasını şu an için açamıyorum. site sürekli hata veriyor. ama getright siteye bağlanıyor. ayrıca siteye win XP üzerinden işyerindeki kablonet ten bağlandığımı belirtmek isterim.)
    bu dosyaları indirip CD ye yüklersem , normal yoldan aldığım Cd lerden bir farkı olur mu?

    cevaplar için teşekkürler

    Yalçın Kolukısa