[linux-baslangic] Re: modem driver i

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 12 May 2003 - 14:14:08 EEST

    Ayni problemi maalesef ben de yasiyorum. Siemens notebooklarda varolan
    modem Lucent Winmodem AMR. Ancak siemens'in sitesinde baktiginiz zaman
    sadece Windows icin driver destegi oldugu belirtiliyor.

    Yine internet uzerinden yaptigim arastirmalarda eger 'lspci' ciktisinda
    modeminizi gorebiliyorsaniz, pctel driver'inin basarili olma ihtimalinin
    yuksek oldugu belirtiliyor ancak ben yapamadim sanirim.

    Bu konuda bir cozum bulabilirseniz ve listeye bu cozumu yazabilirseniz
    cok memnun olurum.

    Kemal M. Ergur