[linux-baslangic] Re: bir rica

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 09 May 2003 - 16:32:00 EEST

     Merhabalar,

    > ikaz icin tesekkurler,
    > hangi posta programları threaded (hiyerarsik) goruntu secenegini
    > destekliyor, hangisini tavsiye edersiniz?

     KMail ve Evolution'un bu ozellige sahip olduklarini biliyorum. Fakat mutlaka baska alternatifler de vardir.

    > Browser olarak neyi tavsiye edersiniz? (guvenlik acisindan)
    > Sistemin guvenligini test edebilebilecegimiz bir site var mi?
    > (orn. symantec.com win makinalar icin boyle bisey yapıyor)

     Bir zayiflik tarama araci olarak Nessus var fakat daha cok sunucular icin kullanilmk üzere tasarlanmis bir yazilim oldugunu biliyorum, belki sadece kendi bilgisayarinizin guvenligini test etmek icin de kullanabilirsiniz. seminer.linux.org.tr de konuya iliskin sunum olacakti... Bireysel güvenlik testi icin ne yapilabilir bilmiyorum tam olarak fakat, disariya acik servisiniz yoksa Linux ile guvendesinizdir :) Yine de ipchains dökümanlarini okuyarak kolay bir sekilde güveniginizi arttirabilirsiniz.

      Saygilarimla,
      A. Murat EREN
      meren@comu.edu.tr
      http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/