[linux-baslangic] Re: nvidia driver kurulumu anlatacak aran?yor!!!!!

---------

From: ekizce@ttnet.net.tr
Date: Thu 08 May 2003 - 20:07:43 EEST

    > mimariniz 64 bit degilse (oyle olsaydi zaten israrla 64 bit bu
    > derdiniz) IA32 kuracaksiniz. Su an en son 4363 var

    sizede artık gına geldi biliyorum ama IA32 yi dediginiz gibi kurmaya çalıştım.kuruluma başladı fakat şu mesajı verdi.
    ERROR: UNABLE TO FIND THE SYSTEM UTıLTY "LD" ; PLEASE MAKE SURE YOU HAVE THE PACKAGE "BıNUTıLS" ıNSTALLED.ıF YOU DO HAVE BıNUTıLS ıNSTALLED THEN PLEASE CHECK THAT "LD" ıS ıN YOUR PATH

    yaw bu linux a bi driver bile kuramadım kullandıgım zaman içinde.sorun bendemi??????????????????