[linux-baslangic] Re: linux açılmıyor

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 09:15:39 EEST

    > makineyi açmayı başardım
    > dosyaları sildim
    > busefer de kapatırken
    > şu hatayı verdi
    > modprobe:modprobe:can't locate module ppp0

     Merhaba,

     Balangicta hangi servisler calisiyor? Buna konsolda root kullanicisi olarak "serviceconf" isimli programdan gorebilirsiniz. Ya da konsolda setup yazarsaniz da oradan goruntuleyebilirsiniz.

     Benim icin root haklari ile konsolda su komutu yazip,

     ]# dmesg > ~/dmesg_ve_messages; echo "#######################" >> ~/dmesg_ve_messages; tail /var/log/messages -n 1000 >> dmesg_ve_messages

     bu komutun calismasi ile /root dizininde olusacak olan dmesg_ve_messages isimli dosyayi maile atac olarak ekleyerek bana gonderin lütfen (listeye degil direk bana gonderin).

     Belki bu sekilde bir cozum bulabiliriz. Bu tip durumlara uzaktan fikir üretmek cok zor oluyor.

     Iyi calismalar..
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr