[linux-baslangic] Re: apache&mysql&php

---------

From: Murat Sezer (murat.sezer@boyner-holding.com.tr)
Date: Wed 07 May 2003 - 21:31:45 EEST

    Merhaba
    Ben bu konuda baya çalıştım
    Öncelikle linuxla gelen paketteki apache ile yapmayı ben başaramadım.
    Kendim 3 ünüde /usr/local altına kurdum
    Mysql de yeniysen rpm olarak değil altta verdiğim gibi *.tar.gz paketini bul
    ve kur çok kolay oluyor.
    Ben başardım...Aşağıda harika bir site var.İşine yarar.Aynen
    uygulayabilirsin
    http://www.ceviz.net/linkurulum.php?p=001
    Özel olarakta sorabilirsin bana.Konuşuruz
    Sakinlerden basit anlatımım için özür dilerim naparsınız başlangıç :)
    Murat SEZER