[linux-baslangic] hocam kusura bakma (fwd)

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 07 May 2003 - 18:02:17 EEST

    Yardimci olabilecek birisi var mi?

    Tesekkurler.
    ---------- Forwarded message ----------
    Date: Wed, 7 May 2003 07:50:25 -0700 (PDT)
    From: ..... .... <kronoporn@yahoo.com>
    To: devrim@gunduz.org
    Subject: hocam kusura bakma

    hocam kusura bakma.ben e-mail liste bir soru gönderemedim.Onun için sana
    soruyorum.Ben bu slashware bi türlü kuramadım.Kurulumu
    başlatıyorum.Kurulum başladıktan kısa bir süre sonra bir hata veriyo ve
    kurulum duruyor.Hardware olarak bir problemin olmadığını bildiğimden
    acaba bi ince noktası mı var acaba diye düşündüm.Senin bu konuda bilgin
    varmı?şimdiden sağol