[linux-baslangic] Re: linux açılmıyor

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Wed 07 May 2003 - 16:31:01 EEST

    > Linux redhat 7.3 kurulu
    > makineyi açtığımda bir yerden sonra
    > rm:cannot unlink '/tmp/.xo-lock':erişim engellendi
    > rm:cnnot remove directory '/tmp/.x11 unix': erişim
    > engellendi
    > init:entering runlevel:3
    > entering non-interactive startup
    > tüm kurallar ve kullanıcı tanımlı zincirler siliniyor
    > ipchains kuralları uygulanıyor
    > ağ parametreleri ayarlanıyor
    > loopback arayüzü etkinleştiriliyor
    > giyor ve kalıyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim
    > fsck yaptım ama bir sonuç vermedi

     Merhaba,

     Redhat baslarken, Press 'I' to Interactive startup gibi bir sey yazar. orada I'ya basin size calistirilacak servisleri soracaktir. network servisini calistiriyim mi? diye sordugunda kullandiginiz dile gore (turkce? ingilizce?) N veya H diyerek acmasini engelleyin. Bakalim bu sekilde devam edecekmi acilis.

     Muhtemelen makine acilsa dahi X sunucu hizmet veremeyecetir. daha sonra /tmp/.x11 ve /tmp/.xo-lock dosyalarini silmeyi deneyin ve makinenizi reboot edin ya da acmadiginiz servisleri elinizle acin.

     Bakalim ne olacak.. simdilik aklima gelen bu.

      Saygilar,
      A. Murat EREN
      meren@comu.edu.tr