[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 07 May 2003 - 12:59:22 EEST

    Yani gelemedigimiz icin bunlardan mahrummu kalacagiz.

    > Keske Linux Senliginin II. g=FCn=FCndeki basari =F6yk=FCleri=20
    > seminerinde olsaydiniz da Marmara Universitesinin, Canakkale=20
    > Onsekiz Mart Universitesinin basari hikayelerini=20
    > dinleseydiniz. Acik kaynak kodlu yazilimlar kullanarak,=20
    > yazilim masraflarini donanim alimina harcayan ve=20
    > kullanicilarina daha kaliteli hizmet veren bilgi islemcileri=20
    > duysa idiniz.

    Ben konuya soyle bir yaklasim getirmek istiyorum soyle ki; hatiri =
    sayilir
    bir para akittiginiz isletim sistemi size nekadar hizmet ediyor ? Yada
    soruyu soyle degistireyim hatiri sayilir paralar akittiginiz sistem
    gercekten sizemi hizmet ediyor ? Uzun zaman oldu ama hatirlayabildigim;
    Almanya askeri istihbaratinin sirlarinin windows yuzunden kolay =
    ulasabilir
    oldugu icin alternatif bir isletim sistemine gecmesi. Ayrica israil
    istihbaratina hizmet eden baska bir program. Ben konuyu buraya cekmek
    istememin sebebi su
    Insanlar buna bir emek harcamislar ama ne icin ? sanirim bizim kara
    kasimiza, kara gozumuze degil. Aslinda bir paranoya olabilir ama =
    buradaki
    yazi demek istediklerimi daha iyi acikliyor.
    www.belgeler.org/KiTAPLIK/hainbs-cevirisi.html =20

    Herkese iyi calismalar
    Kerem