[linux-baslangic] Re: redhat 9.0

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 23:08:01 EEST

    ekizce@ttnet.net.tr wrote:
    > beyler ben chip in verdigi red hat 9.0 ı final sürümünü kurdum.nvidia driver ını tanıtamadım.linux a da yeni başladım.kurulumunu açıklayabilirseniz çok iyi olur.hiç linux bilmiyorum desem yeridir.
    > adım adım n yapmam gerektiğini anlatırsanız sevinirim.

      chip in verdigi cd lerde bir sorun var, cd lerin icerisinden final
    degil de beta cikabiliyor, oncelikle bu cd nin beta olmadigindan emin
    olun. Ayrica tavsiyem update lerini de yapin ki buglar vs. basiniza dert
    acmasin.

      Nvidia suruculerini kurmak icin de nvidia.com dan nvidai nin ia32 icin
    en son surucu dosyasini (4363) indirin.

      sistemde root kullancisi olarak

      chmod +x dosya_adi

      ./dosya_adi

      komutlarini calistirin, suruculer sisteminize kurulacak. Ne olur ne
    olmaz diyerek "depmod -a" komutunu kullanmaktan da zarar gelmez.

      /etc/X11/XF86config-4 dosyasi icerisinde

      Driver "nv"

      olan kismi

      Driver "nvidia" yapin

      Bu kadar.