[linux-baslangic] selamlar

---------

From: Uğur YAPAR (uguryapar@celiknet.com)
Date: Fri 02 May 2003 - 11:22:06 EEST

    merhaba,
    hocam Cd leri gönderdim,
    bu arada outlook epressteki bi hatadan dolayı tüm maillerimi kaybettim :(
    windows tan bir an evvel kurtulmak istiyorum.
    5 Cd gönderdim,

    3 Cd Mandrake 9.1 için
    1 Cd Office (?) (neyi uygun görürseniz)
    1 Cd yanma ihtimaline karşı, yanmazsa
              c/c++ programlama ve/veya web desing ile ilgili
              uygun gördüğünüz birşeyler yükleyebilirseniz
              memnun olurum,

    çook teşekkürler,

    linux başlangıçtaki eski yazışmalara(maillere) nasıl ulaşabilirim?
    bulamadım :(