[linux-baslangic] Mandrake 9.0 ve Kablo Modem

---------

From: tuncay (tuncay@bir.net.tr)
Date: Thu 01 May 2003 - 18:54:52 EEST

    Mandrake 9.0 Kurdum. İnternet bağlantısı olarak Kablo Modem var. Linux herşeyi gayet güzel tanıdı ama internet ayarlarını yapamadım galiba. İk itane ethernet kartı var. İkiside tanınmış durumda. İnternete bağlanmak için nasıl bir ayar gerekiyor Kablo Modemle. Diğer ethernet le Ağa bağlı olmam lazım. Yardımcı olursanız sevinirim.