[linux-baslangic] Transparent proxy hakkinda veya kernel derleme

---------

From: ikaraagac1 (ikaraagac1@e-kolay.net)
Date: Sat 29 Mar 2003 - 16:01:44 EET

    Merhaba
    Suse 8.1 de squid kurup clinetlarimi nete cikariyorum.iptablestada=20
    iptables -A INPUT -p tcp -j Accept=20
    dedim.Clientlar eskiden irc ye giremiyorlardi simdi girebiliyorlar fakat =
    bazi serverlar proxy taramasi yapiyor ve clientlarin proxyden gectigini =
    gordugu icin bizi K-Line ediyor.Bunu nasil asabilirim.irc clientta proxy =
    belirttigim icin irc server beni irc den atiyor.Sanirim transparent =
    proxy kurarsam proxy belirtmeme gerek kalmaz boylece atilmam.Acaba =
    dogrumu dusunuyorum.Eger dogruysa nasil transparent proxy =
    kullanabilirim.Bazi dokumanlarda kernelda bu destegi ver diyor.kernelin =
    pathini veriyor fakat ben bu pathi susede bulamadim boyle bi directory =
    yok.
    Bu konuda biri yardimci olursa cok sevinirim.
    saygilar.
    ibrahim
    =20