[linux-baslangic] Monitor Sorunu

---------

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 20:22:14 EET

    Sistemim dun geceye kadar sorunsuz olarak calisiyordu fakat beni yine
    kucalama meraki sardi ve windows altinda monitor frekanslari ile oynarken
    cok guzel bir sekilde monitorumu yakmayi basarabildim. Herneyse ikinci
    monitorum var onu taktim bu arada markasi vestel. iste windows altinda
    hicbir sorun olmadan calisiyor fakat linux altinda x i actigimda ekranda bos
    siyah ekran gorunuyor. Bunun ekran ayarlarini nasil yapabilirim.
    /etc/X11/XFconfig den yapmayi dusundum ama monitorumun frekans araligini
    falan bilmiyorum onun icin size fikir danismadan bisi yapmayayim dedim. Bana
    yardimci olabilirseniz sevinirim.

    Iyi Calismalar!

    Eray

    Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*