[linux-baslangic] Görev çubuğu + SWAP

---------

From: Emre KARAYAZGAN (emrekarayazgan@yahoo.com)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 21:19:31 EET

    Benim 2 sorunum var:

    1-) Gelecek 2.0 kullanıyorum. Görev çubuğunu kurcalarken birşeyler yaptım ve açtığım pencereler görev çubuğunda artık görünmüyor. Alt+Tab yaptığımda görebiliyorum. Bunu nasıl düzeltirim acaba¿

    2-) Bir de kurulum yaparken acaba SWAP alanı ayarlamazsam ne olur dedim ve öyle kurdum. Sonuçta linux çalışıyor, ama inanılmaz yavaş. HDD'nin ışığı hiç sönmüyor. Eğer sorunum SWAP alanı ise nasıl bu alanı oluştururum ve linux'e bağlarım¿

    Teşekkürler...

    Emre KARAYAZGAN
    I. U. Electrics & Electronics Engineering
    PS: Please do not "REPLY" my e-mails. If you want to answer my e-mail, please compose a new one !!!