[linux-baslangic] Re: FreeBSD

---------

From: bARIs uNaL (unalbar@itu.edu.tr)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 14:17:11 EET

    sisteminiz hakkinda bisey bilmedigim için o konuda bisey
    soyleyemiyorum.FreeBSD default olarak nasil bir partition kullaniyo
    bilmiyorum ama partition magic (ext,swap)destekliyor.yani kurmadan once
    FreeBSDicin yer ayirirsaniz (bunlara format atmasanizda olur) diger
    partitionlarinizdaki verilerinize bisey olmamis olur.ama partition magic
    deneme surumlerinde islem yapmiyo.cozum icin www.astalavista.com veya
    www.cracks.am i onermiyorum tabiki ;)
    linux icin
    www.sf.net
    exe emulatoru wine, www.wine.org
    wine da çalisan programlar hakkinda bilgi için
    http://franksworld.net/
    http://frankscorner.org/
    icq için sim-icq çok güzel
    özellikle ayarlarinda character code cp 1254 sectiginizde türkce karakter
    problemi problemi yasamiyorsunuz.
    listenizi downloda ediyor, birisini ekler silerseniz serverdaki listenize de
    etkiyor.ses ayarlarinda play komutu kullan diyerek icq seslerinin aynisini
    kullanabiliyosunuz.(sesler programda var)dosya alip
    gonderebiliyorsunuz..tray de çikiyor..icq iste... :))