[linux-baslangic] modem ile ethernet kartinin inatlasmasi...

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 12:05:26 EET

    merhabalar
    RH8 kurulu sistemde bir adet ethernet karti ve bir adet hsf modem
    var.kppp ile baglanti yaptiktan sonra herhangi bir browser ile
    internette gezmeye calisiyorum, olmuyor.ping atayim dedim... baktim ki
    paketler 192.168.10.23 den gitmeye calisiyor (ethernet kartinin ipsi) ve
    haliyle yerine ulasmiyordu.sonra ping -I ppp0 x.x.x.x yazinca paketler
    yerine ulasiyordu.sorunun kaynagini bulmus oldum.daha sonra etherneti
    deactivate ettim.ancak bu sefer ping x.x.x.x dedigim zaman ping
    cavaplari ekrana gelmiyor ve oylece bekliyor.ben de kppp baglantisini
    kesip tekrar baglandim ve bu sefer baglanti duzeldi.
    sorumun ne oldugu belli olmustur herhalde :)
    bu durumu nasil duzeltebilirim.yani ethernet kartini deactive etmeden
    kppp ile baglanip internette gezebilmek istiyorum.
    tesekkurler