[linux-baslangic] CD RW

---------

From: Mehmet ERTÜRK (batei@linuxmail.org)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 11:31:47 EET

    Merhabalar;
    Ben red hat 7,3 kullanıyorum! Yeni aldığım LG 52x24x52 CDRW'yi sistem tanımadı ve bende sisteme CDRW'yi tanıtmak için /etc/fstab dosyasında değişiklikler yaptım.Ne yazıkki artık DVD (Pionner marka 16x)çalışmıyor :( Ne yapmam gerekiyor? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler!

    Mehmet ERTÜRK

    http://www.linuxmail.org/
    Now with e-mail forwarding for only US$5.95/yr