[linux-baslangic] Re: linux e yeni başlayacağım yardım

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 16:26:58 EET

    merhabalar,

    1. linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    listesine uye olursaniz, sorularina cevap bulabilirisniz.

    bunun iicn
    http://liste.linux.org.tr/
    adresine bakin
    2. http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux
     http://listweb.bilkent.edu.tr/linux

     adreslerind elistelerin loglari var. uzeridne tarama da
     yapabilirsiniz.

     3. www.belgeler.org, lkd.belgeler.org, seminer.linux.org.tr vw
     www.linux.org.tr de bir suru dokuman bulabilirsiniz.

     4. Her dagitimin biraz farklidir, herkesin onersi baskadir.
     yeni basliyanlara mandrake daha afzla oneriliyor genellikle

     Aramzia hos geldiniz

     Mustafa Akgul