[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.0

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 09:42:00 EET

    Httpd.conf dosyasini nasil duzenlemem gerekiyor bilmiyorumki. Ogrenmek
    istedigimde bunlar zaten. Apache nasil conf. Edilir? Nasil start edilir
    vs.=20
    Dokuman adresi verirseniz bile yapar=FDm. Ayn=FD sey ftp icinde gecerli.
    Kusura bakmayin biraz net bilgi istiyorum o yuzden. Ilginize tesekkur
    ederim ama yine de ...