[linux-baslangic] elimde Bir Zoltrix Radio Kartım bir turlu tanıtamadım Yau ... :)

---------

From: Özcan VURAL (ozcan@bilisimbilgisayar.com.tr)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 15:52:02 EET

    baska bir listede =0D
    =0D
    modprobe radio-zoltrix yaparsan tan=FDr demisti .. =0D
    =0D
    yapt=FDg=FDmda hata mesaj=FD verdi .. radio-zoltrix.o yok gibi=0D
    =0D
    =0D
    bu dosyay=FD nerden bulurum veya baska yolu var m=FD ?=0D
    =0D
    birde uzun sureden beri Windows ta program yaz=FDd=FDg=FDm icin linux ile
    ilgilenemedim .. =0D
    =0D
    biraz sorular=FD s=FDralayay=FDm ..=0D
    =0D
    Redhat 8 ilk 3 CD si var en az 10 kere denedim kuramam=FDst=FDm ..=0D
    =0D
    sonra sorunun galiba 3. cd yi yanl=FDs cekmisim .. turkce dil destegi ve =
    mysql
    istedigimde kurulum s=FDras=FDnda 3. CD yi istiyordu .. sonra problem old=
    ugu
    icin hata veriyordu .. neyse bunlar=FD istemedim ve 2 cd ile ile kurdum .=
    =2E
    simdi mysql i kuruyorumda t=FCrk=E7e dil destegini nereden kurucam paket
    menej=FDrda yok :P=0D
    =0D
    =0D
    ve birde windows ta internet paylas=FDm=FD verdigimizde diger bilgisayar =
    benim
    makinam=FD a=F0 ge=E7idi olarak kullan=FDyor .. ayn=FD islemi linux ta ip=
    tables ile
    yapabilirmiyim nas=FDl .. (sendmail fetch mail de diger makinalar icin ay=
    ar
    yapmadan ???? ) neyse simdilik bu kadar soru yeter herhalde .. =0D
    =0D
    herkese iyi cal=FDsmalar

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/gif
    -- File: IMSTP.gif