[linux-baslangic] MPlayer' da .mov dosyaları

---------

From: Atilla Pekin (etil@yenimail.com)
Date: Wed 05 Mar 2003 - 23:32:42 EET

    Selamlar
    Mplayer' da .mov uzantılı dosyaları açmak istediğimde aşağıdaki hatayı
    alıyorum.
    "MPlayer interrupted by signal 11 in module: init_audio_codec"
    Şans eseri bulduğum sessiz bir .mov dosyasını hiç sorunsuz bir şekilde
    çalıştırabiliyorum.
    Acaba bu sorunu başka yaşayanda var mı? Sorun sesle ilgili ama sistemimde mi ?
    yoksa MPlayer' damı? ya da codecte mi? anlayamadım.
    Geleceklinux 2.0 kullanıyorum ve MPlayer ile bütün codecleri RPM paketlerinden
    kurdum.
    Bir yol gösterecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Kolay gelsin.

    Atilla Pekin

    Virüs korumasıyla şimdi çok güvenli e-mail sistemi
    Bu fırsatı kaçırmayınız!!! 7MB Kapasite WAP/GPRS, Web ve Pop3 desteği
    Türkçe Ücretsiz E-İleti sitesi http://www.yenimail.com şimdi üye ol.