[linux-baslangic] lilo win2k

---------

From: bim (bimlinux@mmo.org.tr)
Date: Wed 05 Mar 2003 - 13:12:38 EET

    Elimde windows 2000 pro yuklu bir makina var. Buna 40 gb lik 2. bir hdd
    taktim ve buraya linux red-hat 7.3 kurdum. lilo ayarini yaptim ama
    bilgisayar acilirken L diyip kaliyor. Dokumanlara baktim ama sanirim tekrar
    kurmak zorunda kalicam. fdisk /mbr ile win2000 acilmasini sagladim. Ama bu
    defa da windows2000 cok cok yavas islem yapiyor. Su anda ikinci hdd de linux
    yuklu. Onu da acamiyorum. Win2k da cok yavas calisiyor. Ne yapmam gerekir
    acaba?

    ---
    Virus Taraması Yapılmıştır !!!