[linux-baslangic] Hp OfficeJet G85 Yazıcı

---------

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 17:04:26 EET

    Selam,,
    İsyerinde yazıcı olar G85 Hp kullanıyorum daha önceden
    lpd portum baslamıyordu o surunu hallettim fakat su
    anda yazıcıya herhangi birsey gonderemiyorum surekli
    yazıcıya bir sey verdiğim zaman hatalar veriyor bu
    sorunu nasıl halledebilirim deneme sayfası yazdırdıgım
    zaman deneme sayfası yazdırılırken bir hata olustu
    diyor ve yazdırmıyor
    Yardımcı olursanız sevinirim..
    Saygılar,
    Servet TAŞ
    http://www.mardin.gov.tr

    Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
    http://taxes.yahoo.com/