[linux-baslangic] Re: yazıcı_sorunu_cups_hakkında

---------

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 18:02:47 EET

    Selam,,,
    Ben o verdiğin link aracılıg ile yazıcıyı kurmayı
    denedim fakat bir netice alamdım bir türlü oradaki
    tanımla yuklemey kalktıgım zasman kurulum sonrası
    denem sayfası yazdırmaya çalıştıgımda aban yazdırılken
    bir hata olustuguna dair bir mesaj veriyor..ve hala bu
    problemi aşamadım bunu daha öncede bu forumda
    anlatmama ragmen hala çözüm bulabilmiş deilim..
    Saygılar
    Servet TAŞ
    http://www.mardin.gov.tr
    --- Deniz Akkus Kanca <deniz@arayan.com> wrote:

    > belirt
    > fakat
    > bakmayı
    >
    > http://www.arayan.com/da/yazi/hpofisg95.html
    >
    > Anlatılan Cups değil, ama sanırım işiniz acele ise,
    > cups veya lpd
    > konusunda çok ayrımcı davranmazsınız. Cups için de
    > benzer bir süreç söz
    > konusu.
    >
    > Esen kalın,
    > Deniz

    > 'linux-baslangic-request@linux.org.tr' adresine,
    > "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta
    > gönderiniz.

    Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
    http://taxes.yahoo.com/