[linux-baslangic] yazıcı sorunu cups hakkında

---------

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 16:55:58 EET

    Selam,,
    Bir önceki mesajımda yazıcıyı kullanamadıgımı belirt
    mistim ve cups un sayfasından programı indirdim fakat
    yazıcı ekleme hanesinde kurulumda officejet sınıf
    olmadıgından ekleme yapamadım ve benzer yazıcı
    olmadıgından tanıtamadım bunun yanısıra tanıtılan
    herhangi bir yazıcıyı normal printconf-gui ile bakmayı
    denediğimde ise göremediğimi faketttim bu problemi
    nasıl aşabilirim acab tüm çalışmalarım beklemede
    yazıcı kullanamadıgımdan faydalanamıyorum...
    Saygılar
    Servet TAŞ
    http://www.mardin.gov.tr

    Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
    http://taxes.yahoo.com/