[linux-baslangic] yazıcı sorunu

---------

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 12:53:51 EET

    Selam,
    Ben redhat 7,3 kullanıyorum ve sisteme baglı bir hp
    officejet g85 yazıcım var fakat hazır yüklü olan
    driverlar ile bir türlü yazıcı lpd yi baslatamadım ve
    yazıcı kurduktan sonra deneme sayfası almaya
    kaltıgımda ise sürekli hata veriyor..
    yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılar..
    Servet TAŞ
    http://www.mardin.gov.tr

    Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
    http://taxes.yahoo.com/