[linux-baslangic] hosting-server

---------

From: kesikkafa com (kesikkafa@hotmail.com)
Date: Sun 02 Mar 2003 - 01:27:31 EET

    merhaba,
    ben bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.ilerki yıllarda hosting işine
    girmeyi çok istiyorum.bir host firması (ya da ufak çaplı birşey) açabilmem
    için nereden başlangıç yapmalıyım?şu an için hiç bir bilgim yok
    sayılır.linux mu öğrenmeliyim en başta,yoksa daha başka tavsiyeleriniz var
    mı?örneğin ilk başlangıç olarak reseller mı olmalıyım?
    teşekkürler

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*