[linux-baslangic] Re: ibm thinkpad r40 Qst=FCnde?= linux

---------

From: Na Me A.S. (name123@sistemd.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 12:08:36 EEST

    Merhabalar!
    Sözkonusu bilgisayar üzerinde sahsen Linux kurdum. Gayet kolay problemsiz.
    Ilk olarak REdhat 9.0 denedim. çok agir çalisti.
    Sonra Mandrake 9.0 kurdum, gayet güzel, hizli problemsiz çalisiyor.
    Hiç bir sorun çikmadi, bütün donanimlari taniyor.
    Tavsiye ederim, yinede herhangi bir problem olursa bildigim kadariyla
    yardimci olmaya çalisirim.