[linux-baslangic] Re: Redhat Kernel derleme

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 29 Jun 2003 - 21:20:42 EEST

    Zaten sonda soylediginiz gibi RH i spesifik araclarini unutarak kullaniyorum cunku kerneli orijinal kaynak kodundan derlemek durumunda kaliyorum. Bu sayede RH biraz slackware benzeri olup cikiyor. Ornegin sysconfig devre disi kaliyor ifconfig lerle devam etmek zorunda kaliyorum. Artik oyle oluyorki gatewayi bile route komutuyla rc.local icinde vermek zorunda kaliyorum. Ama RedHatin de vazgecemedigimiz yanlari var. Redhati kendi kernel-sourcedan (ozellikle 9.0) derleyebilen oldumu acaba tum sistemlerdemi var bu sorun yoksa bana ozel mi?