[linux-baslangic] Redhat Kernel derleme

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 29 Jun 2003 - 01:50:49 EEST

    Selamlar

    Redhatin kendi rpm leri ile kerneli upgrade ederken ekstradan yama uygulayıp modül eklememiz mümkünmü acaba (netfilter patchleri gibi)? RPM yapısını bozmak istemiyorum ama kernelede yeni moduller eklemem gerekiyor? Rpm deilde Kernel kodundan derleyince redhat te sorunlar olabiliyor (Sysconfig yapısının bozulması gibi). Ayrıca Redhat 9 kendi kernel-sourcelarini derlemek istediğimizde ise hiç değişiklik yapmasak bile derlerken kernel hata veriyor. Bunu daha önce yaşayan oldumu? Ne yapabilirim bu konuda? Yardım edeceklere teşekkürler.

    İyi çalışmalar.