[linux-baslangic] Re: /usr dizinine harddisk ekleme?

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 20:46:54 EEST

     ben ayni islemi yaptim.
    tum servisleri kapattim.
    hepsini...
    daha sonra rsync ile /usr dizinini /mount/hdc1 diskine
    aktardim

    rsync -avr --delete --progress /usr/. /mount/hdc1/.

    daha sonra fstab uzerinde hdc1 icin mount point tanimladim

    baska bir calismada da /home dizinini halen kullanmakta
    oldugum baska bir diske aktardim. bunun icin de diger
    diske bir sembolik link yaptim home dizininden ve original
    dizinin ismini degistirdim (her ihtimale karsi) problem olmadi.

    saygilar.