[linux-baslangic] Re: Erişim izinleri...

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 14:12:21 EEST

     yarim gunmu ??????

     Bu is bir kac dakikadan fazla surmez normalde eger ne yaptiginizi
    biliyorsaniz

     tam olarak konuya hakim degilseniz herhangi bir dagitim uzerine
    firestarter kurup bununla paylasimi
     ayarlamanizi tavsiye ederim

     adresi :
     http://firestarter.sourceforge.net/

     kpp kullanmak zorunda degilsiniz bunun yerne wvdial falanda
    kullanabilirsiniz

     (sadece gnome kurdu iseniz kppp kde programi oldugu icin kurmamis
    olabilirsiniz )

     kolay gelsin

     - Vasfi UYSAL