[linux-baslangic] Re: Erişim izinleri...

---------

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@egecom.net)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 13:57:12 EEST

    Birincisi bu tur olayları soyleyen ilk siz degilsiniz.herkes bisilere
    kotu diyor yapamayinca.ben simdi linuxta yaptigim bir cok seyi 2 aydir
    daha bsd uzerinde tam gerceklestirebilmis degilim.ne yani bu bsd
    (freebsd) nin kotu oldugu anlaminami gelecek?ikincisi isinizi ne
    goruyorsa ve neyi daha iyi biliyorsaniz onda yapin.ama arastirmayida
    unutmayin bir ornek verecegim;
    Bir internet kafe kendince kullanmak zorunda oldugu Windows temelli bir
    terminalleri acma ve para hesaplama programi nedeniyle Windows XP
    kullaniyor. Bende oraya gittim squid for Windows kurdum.onlarin isini bu
    cozecekti.simdi adamlara niye siz Windows kullaniyorsunuzmu diyecegiz
    linuxcu olunca.degil tabiki...isinizi ne goruyorsa onu kullanin.ama
    benim yaptigim gibide ne biliyeim mesela bsd ogrenmeye devam edin...

    Mustafa Özbakır