[linux-baslangic] Boot

---------

From: Boran Karatas (borank_2002@hotmail.com)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 15:02:37 EEST

    Merhabalar;

       Windows XP makinamın üzerine Mandrake 9.1 kurmuşturm. Kurarken herşey
    güzeldi. Fakat Linuxu sistemden tekrar kaldırmak istedim. Windows XP den
    disk yönetimi kısmından Unknown dosya sistemi(Linuxun bulunduğu yer)
    kaldırıp formatladım. Fakat bilgisayarım artık boot etmiyor. Önceden Windows
    veya linux gibi bir seçenek geliyordu. Şimdi seçeneği bırakın makina
    açılmıyor. Sistemi açarken karşıma

    L 99 99 99 99 99 99 .......
    PRESS ANY KEY TO REBOOT

    gibi bir ekran geliyor. Bu problemimi nasıl halledebilirim.

    Herkese kolay gelsin..

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963