[linux-baslangic] Re: linux dosya sistemi

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 14:16:38 EEST

    merhaba

    bildigim kadariyla ntfs`yi linuxta mount etmek ve oradan kullanmak HDD
    uzerinde ciddi sorunlar yaratabiliyor.

    bu aralar bende yaklasik ayni seyi yapiyorum. arada gecis icin bir FAT32
    ayirdim iki sistemi burada bulusturmayi planliyorum.

    ama bildigim kadariyla ntfs ile linux`u hic bir araya getirmemek lazim
    simdilik

    iyi gunler

    Kaan Ertürk wrote:

    >merhaba,
    >ben makinama xp ve suse kurmayı düşünüyorum. xp ntfs
    >kullanacak, ama linuxun hangi dosya sistemi
    >kullandığını bilmiyorum. ayrıca xp linuxun, linux da
    >xpnin kullandığı dosya sistemini tanıyacak mı? çünkü 2
    >işletim sisteminde de kullanacaım ortak dosyalarım
    >olacak. öneriler? teşekkürler...

    >SBC Yahoo! DSL - Now only $29.95 per month!
    >http://sbc.yahoo.com

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087