[linux-baslangic] Re: vcd'de alt yazı

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 23:48:28 EEST

    Erçin EKER wrote:

    > merhaba,
    >
    > mplayer yada başka bir ortam yürütücüsünde vcd ile alt yazıyı
    > kullanabilen var mı?? ben bir türlü yapamadım da..
    >
    > iyi akşamlar.

      VCD olarak degil de mount ettikten sonra mpegav/avseq*.dat dosyasini
    mplayer a actirip altyazi gostertmeyi denedin mi ?

      VCD modunda donanimsal olarak (raw demeye calisiyorum ama pek dogru
    bir karsilik olmadi) vcd ye eristigi icin senkronizasyonu beceremiyor ya
    da bununla ilgili kod icermiyor olabilir.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (h.t.d.li)