[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 08:58:24 EEST

    Selam,

    MS, RAV'ı satınalmışsa bunun Linux ile ilgisi ne?
    RAV, Linux kullanıcılarını korumak için değil ki.
    Linux, m$'a saldıran virüsleri engellemek için o virüslerden etkilenmeyen
    bir sistem olduğu için RAV Linux üzerinde çalışıyordu.
    Yani RAV Linux'u m$ ürünlerini korumak için kullanılıyor.
    İyi yapmış satın almış. Penguenler ne zamandır, m$ pazarını koruyan bir
    ürüne sahip çıkar oldu...

    Bu konu burada kapansın. Ayıp oluyor.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Salı 24 Haziran 2003 02:12 sularında, Onur Kucuk şunları yazmıştı: