[linux-baslangic] x-term

---------

From: perit (perit@pal.metu.edu.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 14:55:37 EEST

    Selamlar
    Benim SunOS (Unix) Release 4.1.3 kullanan bir makinanin ekran goruntusunu
    kendi ekranima yansitmam lazim (linux veya xp kullanan bir makinaya)

    root olarak
    setenvr host1:0.0
    komutunu yazdim fakat xp de bir sonuc alamadim.(Sanirim bu is icin goruntuyu algilayip benim ekranima yazdiracak bir programa ihtiyacim var. Boyle bir propgram varmi varsa adi nedir? )

    Linux da ise x-term hatasi verdi.Sanirim"Integer value is out of range" yazdi (yanlis hatirliyor olabilirim)

    Daha baska ne yapabilirim. Bu konuyla ilgili döküman tavsiye edebilirmisiniz.
     unix in man pageleri faydali olmadi.