[linux-baslangic] Re: tomcat startup.sh

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Fri 20 Jun 2003 - 21:42:42 EEST

    Cuma 20 Haziran 2003 14:19 sularında, etugruceri@infotech.com.tr şunları yazmıştı:
    > Arkadaslar tomcat i kurdum ve calistirdigim zaman asagidaki ciktiyi
    > aliyorum. Bunun anlami nedir daha n gibi bir ayar yapmam lazim tomcat
    > icin...
    > Using CATALINA_BASE : /usr/src/tomcat
    > Using CATALINA_HOME : /usr/src/tomcat
    > Using CATALINA_TMPDIR : /usr/src/tomcat/temp
    > Using JAVA_HOME : /usr/local/jdk
    >
    > yardimci olursaniz sevinirim 2 gundur bunla urasiom nette belge okumaktan
    > yoruldum artik :)

    Sanaldoku istemcinizde
    http://localhost:8080
    yazmanız yeterli. Bunlar doğru dizinlerse test sayfasını göreceksiniz.
    CATALINA_HOME ve JAVA_HOME değişkenlerini ortam değişkeni olarak
    tanımlarsanız (export) daha iyi olur.
    (Benim makinada 4.0.1 sürümü kurulu ve 8080 portunu kullanıyor)

    Esen kalın,
    Nilgün