[linux-baslangic] open office ve parçalama arızası

---------

From: Hakan Çetin (hakan@accessbilgisayar.net)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 18:38:35 EEST

    herkese merhaba

    geçenlerde redhat 9.0 cd lerindeki open office paketlerini kurdum. ama bir türlü başlamadı. başlarken /usr/bin/oosetup dosyasının 179. satırında patçalama arızası yazıp kesiyor. anladığım kadarıyla kullanıcı dizinine kendine ait dosyaları kopyalamaya çalışıyor. oluşturacağı bu dosyaları kendim nasıl oluşturabilirim. veya oosetup programını hata vermeden nasıl çalışmasını sağlarım. yazdıklaarım umarım çok karışık olmamıştır. şimdiden herkese teşekkürler..