[linux-baslangic] Re: ascii

---------

From: bARis uNaL (unalbar@itu.edu.tr)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 11:33:25 EEST

    sadece iki tuşun farklı çalıştıgını biliyorum.birincisi ESC altındaki 1 in solundaki tuş.basınca \ çıkıyor. " çıkartmak için shiftle basmak gerekiyor.tuşun üstündeki tuhaf e harfinin nasıl çıkarıldıgını unuttum.
    ikincisi de AltGr+virgül.
    bu ikisi dışında başka birşey yaşamıyorum.ama bunlar da çok uç durumlar.yani aklımdaki klavye ayarının düzgun olup, klavyedeki tuş tanımlamalarını yapanların ufak bir iki hata yapmış olma ihtimalleri.(linux kde)
    sizde de benzer bir klavye ve kde3 oldugunu düşünerek; sizde bu karakterler nasıl çıkıyor?? dediğim gibi değilmi??

    buarada kde control center-->accessibilty-->keybord layout tan
    enable keybord layouts seçili değilmiş.onu işaretleyip
    keyb. model:Generic 105key(Intl) Pc(heralde 105 tir:)104 te denedim
    primary layout:turkish
    primary variant:basic
    yaptım ama hiçbişi deişmedi bahsedilen karakterlerde.
    aslında o bahsettiğim işareti çıkartabilsem onemli deil.ama bulamıyorum.